Want to work with our team?
Flexplek
Flexplek à la carte: werken in een open ruimte, desgewenst samen aanschuiven aan tafel, start je laptop eens vanuit een andere uitvalsbasis op. Geen vaste werkplek en toch een eigen ‘zakelijk’ postadres. Hoe dan ook geeft flexwerken bij Office à la Carte je professionaliteit op een andere manier ruimte. Flexwerken: ook voor flexibel netwerken!
Bekijk het servicepakketBekijk het servicepakket
- bemenste receptie
- levering koffie, thee en water
- voorzien van draadloos internet
- medegebruik van de lounge, conferentieruimten en spreekkamers
- presentatieruimte tot ca. 30 personen (incl. beamer, scherm en geluidsapparatuur)
- vergaderruimte voor 18 personen (excl. of incl. presentatiescherm en geluid)
- gezamenlijke scan-, print- en kopieerservice
- afvalverwerking
- als postadres en/of als statutair vestigingsadres (enkel bij een onbeperkt flexcontract)
- 5 % administratiekosten
Gebruik maken van de flexplek kan tussen de openingstijden van 08.30 – 17.00 uur. Buiten deze openingstijden is het gewoonlijk niet mogelijk in het pand te verblijven.
Kosten per maand:
Beperkt € 80,- excl. BTW
Onbeperkt € 150,- excl. BTW
Small
Ben je ZZP’er, werken jullie met twee of drie personen binnen jullie onderneming? Dan kun je met een kleine kantoorruimte vaak al groots uitpakken. Office à la Carte verhuurt kleine kantoorruimten vanaf 17m². Ideaal dus, voor de bescheiden werkers onder ons. Of als je aan het begin staat van de groei van je onderneming!
Bekijk het servicepakketBekijk het servicepakket
- bemenste receptiefunctie
- levering koffie, thee en water
- voorzien van draadloos internet
- medegebruik van de lounge, conferentieruimten en spreekkamers
- presentatieruimte tot ca. 30 personen (incl .beamer, scherm en geluidapparatuur)
- vergaderruimte voor 18 personen (incl. presentatiescherm en geluid)
- vergaderruimte voor 18 personen
- scan-, print- en kopieerservice
- schoonmaak algemene ruimten
- afvalverwerking
- 5 % administratiekosten
Medium
Meer space nodig? Onze middelgrote kantoren van 50 à 60m² geven je vrijheid om professioneel aan de slag te gaan of je bedrijfsactiviteiten uit te breiden. Een groot servicepakket en ook flexibiliteit in je huurafspraken, Office à la Carte levert het je allemaal!
Bekijk het servicepakketBekijk het servicepakket
- bemenste receptiefunctie
- levering koffie, thee en water
- voorzien van draadloos internet
- medegebruik van de lounge, conferentieruimten en spreekkamers
- presentatieruimte tot ca. 30 personen (incl .beamer, scherm en geluidapparatuur)
- vergaderruimte voor 18 personen (incl. presentatiescherm en geluid)
- vergaderruimte voor 18 personen
- scan-, print- en kopieerservice
- schoonmaak algemene ruimten
- afvalverwerking
- 5 % administratiekosten
Large
Op zoek naar groot? Omdat je eenvoudigweg ruimte nodig hebt of omdat jullie als team groots willen presteren? Instappen kan vanaf 100m². Samen met ons stel je een ideaal (service-)pakket samen voor je nieuwe kantoor. Bekijk hieronder de mogelijkheden of plan direct een afspraak in voor een bezichtiging!
Bekijk het servicepakketBekijk het servicepakket
- bemenste receptiefunctie
- levering koffie, thee en water
- voorzien van draadloos internet
- medegebruik van de lounge, conferentieruimten en spreekkamers
- presentatieruimte tot ca. 30 personen (incl .beamer, scherm en geluidapparatuur)
- vergaderruimte voor 18 personen (incl. presentatiescherm en geluid)
- vergaderruimte voor 18 personen
- scan-, print- en kopieerservice
- schoonmaak algemene ruimten
- afvalverwerking
- 5 % administratiekosten
Vergaderen
Intern of extern, onze vergaderruimtes staan tot je beschikking. Variërend van een overleg van vier tot 30 personen, ten behoeve van een presentatie, een overleg, vergadering of brainstormsessie, ook à la carte vergaderen behoort binnen ons concept tot de mogelijkheden. Maak je reservering en de meeting is bij voorbaat al geslaagd.
Als huurder bij Office à la Carte kunt u kosteloos gebruik maken van onze vergaderfaciliteiten.
Zie hieronder de bijbehorende faciliteiten en de kosten die wij voor externen hanteren.
Bekijk het servicepakket
Als huurder bij Office à la Carte kunt u kosteloos gebruik maken van onze vergaderfaciliteiten.
Zie hieronder de bijbehorende faciliteiten en de kosten die wij voor externen hanteren.
Vergaderruimte 1:
- Maximaal 18 personen met tafels en stoelen
- €25,- per uur (geldt alleen voor externen)
- Voorzien van televisiescherm t.b.v. presentaties (VGA-aansluiting)
- Inclusief koffie, thee en water
Vergaderruimte 2:
- Maximaal 18 personen met tafels en stoelen
- €25,- per uur (geldt alleen voor externen)
- Inclusief koffie, thee en water
Presentatieruimte:
- Maximaal 25 personen met tafels
en stoelen, maximaal 40 in theateropstelling - €50,- per uur (geldt alleen voor externen)
- Voorzien van vaste beamer, scherm en audio
- Inclusief koffie, thee en water
Gebruik van de vergader- en/of presentatieruimte is mogelijk tijdens de openingstijden van Office à la Carte (iedere werkdag van 08.30 – 17.00 uur).
Let op! In het gebouw is draadloos internet aanwezig. U dient zelf zorg te dragen voor een laptop.
Maatwerk
Last van allergieën voor de ingrediënten op ons menu? Geen probleem! Dan maken we gewoon een gerecht op maat. Of je nu op zoek bent naar een flexibele werkplek of een oplossing in kantoorruimte. Kom langs bij Office à la Carte in Sittard en we komen er samen wel uit!