Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.
Loading...

Vragen?

FAQ

Als huurder van een kantoor ben je altijd welkom bij Office à la Carte, dus ook voor 08:30 uur of na 17:00 uur, in het weekend of op feestdagen. Indien met na 22:00 uur gebruik wil maken van het kantoor wordt men wel vriendelijk verzocht te vooraf te melden aan de receptiemedewerkers.

Vanzelfsprekend is ons kantoren gebouw ook toegankekijk voor (minder) valide mensen. Wij beschikken over een tweetal liften en verder zijn alle verdiepingen en kantooringangen drempelloos.

Iedere huurder ontvangt een sleutel voor zijn eigen kantoor. Mocht je die een keer vergeten zijn, dan heeft onze receptioniste altijd een loper om jou toch toegang te verschaffen tot jouw kantoor.

Alle huurders ontvangen een batch waarmee de slagboom geopend kan worden alsmede de deuren aan de achterkant van het gebouw.

Vanzelfsprekend mag jouw zakelijke post afgeleverd worden bij Office à la Carte. Deze zal bewaard blijven in jouw eigen postvakje.

Zeker mag je externe bezoekers ontvangen, onze receptioniste heet ze van harte welkom.

Een parkeerplaats kost ongeveer € 420 excl. BTW per jaar.

De parkeerplaatsen zijn niet gereserveerd. Gasten en bezoekers parkeren aan de voorkant van ons gebouw en onze huurders parkeren aan de achterkant van het gebouw.

Office à la Carte maakt gebruik van beveiligde WIFI en op aanvraag zijn er ook andere mogelijkheden.

Voor onze huurders is het gebruik van vergaderruimtes inbegrepen in de prijs. De vergaderruimte dient men te reserveren via de receptie.

Ook externen mogen gebruik maken van onze vergaderruimtes. Deze zijn te reserveren via de receptie.

De huurprijs is excl. BTW, excl. servicekosten en excl. parkeerplaats

Van 08:30-17:00 uur beschikt Office à la Carte over een bemenste receptie.

Wij zijn ons ook bewust van het milieu en dus doen wij ook aan afvalscheiding. In onze pantry staan diverse afvalbakken.

Ja, Office à la Carte heeft nu meerdere laadpalen tot beschikking voor elektrische auto's.

In het gebouw van Office à la Carte mag niet gerookt worden. Buiten zijn/worden faciliteiten gecreëerd om dit wel mogelijk te maken.

Office à la Carte heeft geen eigen lunchfaciliteiten, maar heeft wel afspraken met lokale leveranciers en kan jouw lunch dus verzorgen.

Office à la Carte ligt achter het centraal station Sittard en dichtbij uitvalswegen en de A2.

  • Levering van water, warmte en elektra
  • Verzekeringen, brand-, glas- en opstalverzekering van het gebouw
  • Beveiliging van de algemene ruimten
  • Gevelreiniging en glasbewassing aan buitenzijde
Onderhoud van:
  • Technische installaties (o.a. liften)
  • Groenvoorzieningen, infrastructuur en parkeerplaatsen
  • Algemene brandpreventiemiddelen
  • Schoonmaak algemene ruimten
  • Verlichting algemene ruimten
  • Reinigen van goten en vegen van schoorstenen
  • Ontstoppen van putten, riolen en afvoeren in de algemene ruimten
  • Gebruikersdeel gemeentelijke belastingen
  • Onderhoud technische installaties
  • Levering koffie, thee en water in lounge en pantry’s t.b.v.
  • vergaderingen begane grond
  • Medegebruik van de lounge, conferentieruimtes en spreekkamers begane grond
  • Verzorgen van de receptiefunctie
  • Draadloos netwerk met (beperkt) internet
  • Afvalverwerking
  • 5 % administratiekosten